nedeľa 1. apríla 2012

Gosh - Soft'n shine lip balm.

Včera som v Tescu prišla k nádhernej kombinácií - pivo Redd's + Rúž od firmy Gosh. Je písané, že je to rúž s efektom balzamu. Mám odtieň 37 Soft Touch.



Balenie je mini, váha 1.5 gramu. Konzistencia je príjemne krémová, nelepivá. Keďže mám dosť popraskané pery, čakala som, že sa bude hromadiť v ryhách, ale nie. Jemne priľnie k perám, hydratuje ich a nevysúša, čo je pre mňa zásadné plus.
Farba je pekne sýta, s jemnými trblietkami, nevtieravá. Navyše naozaj krásne vonia. Vydržal mi na perách niečo okolo 2-3 hodín, čomu sa otvorene divím (:D), pretože všetko buď zjem alebo zotriem.
Určite ho odporúčam, hoci to pivo ku ktorému bol pribalený, je kyslé ako citrónová šťava :D


1 komentár:

  1. ňam, to je krásná barvička, přímo volá po snědení...nebo tedy nanasení a dělání parády! Budu muset vyzkoušet ;-).
    Zvu tě na Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť