piatok 30. marca 2012

Mejkap Miss Sporty So Clear.

Pochybujem či to tu niekto vôbec číta, ale dúfam že sa to rozbehne. Tak ako dúfam, že sa zväčší moja zbierka fasádových serepetičiek :-)

Dnes som sa rozhodla urobiť recenziu na mejkap od Miss Sporty. Údajne má byť antibakteriálny...ale povedať vám pravdu neviem.



Čo sľubujú?
"Minimalizuje problematické miesta, pomáha držať lesk pleti pod kontrolou, čistí a hydratuje pleť, absorbuje prebytočný maz a Vaša tvárička tak získa dlhotrvajúci prirodzený matný vzhľad. Potlačuje tvorbu akné, obsahuje zložky pre čistenie a rozjasnenie pleti a anti-bakteriálne zloženie pleť zároveň ošetruje."

Konzistenciou mi mejkap prišiel príliš tekutý. Nerozotiera sa dobre, zostávali po ňom šmuhy, nech som sa snažila akokoľvek. Problematické miesta neminimalizoval, ale zasa to nebolo až také kritické. Vydržal mi na tvári max. 4 hodiny, pričom sa príšerne otláčal, a bála som sa dotknúť tváre, aby som ho nezotrela. Musela som sa viackrát prepudrovať, pretože maz neabsorbuje, no aj tak moju pleť značne vysušil. Určite ho neodporúčam, pokiaľ si nechcete zničiť tvár. Cena je nejak 3,5 eura. Zbytočná kúpa, peniaze vyhodené do vzduchu. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára