nedeľa 15. apríla 2012

Essence mánia.

Raz a zase som zablúdila (plánovane) do DMky. Pri paneli s Essence som stála asi polhodinu, pričom som pri odchode minula niečo cez desať éčiek. To je zákon schválnosti, len keď ja nakupujem, kúpim pár blbín a miniem celý majetok. Tak som zase bez peňazí, juch.
Asi neviete (či?) že som takmer fanatička na Avenged Sevenfold. Každý album, každá pesnička, každý member z nich. Tak sme sa včera v noci s kamarátom rozprávali, vraj majú byť v Budapešti... Nič nie je isté. Takže ak by boli, išla by som cez mŕtvoly :-)
A tu sú fotky k tomuto úbohému postu :D
Tákže...máme tu eyebrow set, gel eyeliner brush, strúhadlo na ceruzku, bielu kajalovú ceruzku, a na záver...

...tramtadadá! Gélová linka od Essence. Mám ešte jednu, tá je však hnedá a lesklá (fúúúj). Táto je čierna a matná. :)

A bonus:
moji najdrahší :*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára