streda 22. februára 2012

Podkladová báza pod očný mejkap.

Mala som tú česť vyskúšať tri podkladové bázy. Urobím vám teda na ne menšiu recenziu.



Fleur De Santé

Táto báza sa mi páčila najviac. Vydrží celý deň, tiene sa nezlejú do jednej kopy. Stačí jedenkrát otočiť koniec a potom jemne naniesť na oko. Je skôr hustejšia ako riedka, cenu vám neviem povedať. Hodnotím ju 5/5.

Essence

Popravde ma táto báza trošku sklamala. Tiene sa mi po pár hodinách zliali dokopy, ale to mám zrejme len tým padnutým viečkom. Je to však rýchlovka za pár šupov a preto jej bod pridám. Je správne hustá, nie však príliš. To sa mi na nej páči. Farba je vcelku neutrálna. 3/5.

Elf

Práve som si pre ňu bola, takže nemám tušenia aká je. Zdá sa mi z týchto troch najvodnatejšia, kvalitu vám však poviem asi až zajtra. Keďže mi oči dosť scitliveli, nemôžem si už dovoliť to čo kedysi. Objednala som si minerálnu bázu, s vitamínmi a bez umelín. Ave. Čítala som na ňu dobré recenzie. Uvidíme, haha
EDIT: Tákže. Táto bázička má mierne olejovejšiu konzistenciu ako iné, no vydrží celý deň a veľmi sa mi to na nej páči. Treba ju však nechať trošku nech sa vpije. 8/10

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára