sobota 25. februára 2012

I miss you... or my hair story.

Naozaj ľutujem že som sa dala v novembri ostrihať. Mala som dlhšie vlasy, no ja som si ich nechala skrátiť akurát po šiju. Ani neviete, ako si nadávam! :D Už trochu podrástli, dala som si ich podstrihnúť a koniec. Najbližšie budú vidieť Ivu (moja kaderníčka) až koncom augusta! :D 



Mala som hnedé vlasy, prišli mi dosť nudné. Konce sa mi kučeravili, a ja som to nenávidela. Čo by som teraz za to dala? Tak mi treba, ja viem. Ale neľutujem zmenu farby. Najradšej by som bola celý život ryšavka. 
A tu máte pekne krásne príbeh:
September 2011
Október 2011 (skrátené)
November 2011 (zafarbené)
December 2011 (farba sa vymýva na ryšavú, ňjú pírsing ňah!) 

Január 2012 (na totálku vymytá a vyblednutá farba)

Február 2012 (zafarbené)

Február 2012 (už aj podstrihnuté)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára